POLITICA DE LIVRARE SI RETUR

LIVRARE Produsele Ii Breaza de Anda Mănescu sunt disponibile atât în țară, cât și international. Vor fi livrate national prin curierat rapid ( FAN Courier sau Prioripost in functie de destinatie ), iar international prin serviciile postale sau furnizori particuloari (FAN Courier, DHL etc). Perioada standard/ medie de livrare este de 2-4 zile lucratoare pentru produsele aflate în stoc, la care se adauga transportul ( 24-48 ore ) intern. Pentru international transportul poate varia de la 5 la 15 zile lucrătoare. Produsele noastre sunt realizate individual și cu multă migală, fapt ce face ca durata de producție să fie de până la 30/60/90 zile lucrătoare, în cazul în care nu sunt disponibile pe stoc, sărbătorile sau alte situații excepționale pot mări termenul de execuție. De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi. ORAR Prin curierat, comenzile onorate de curier vor fi livrate de Luni până Vineri între orele 9:00-17:00 la adresa menționată în comandă. La cerere, curierul poate face livrări și Sâmbăta. Zilele de week-end și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Odată plasat produsul în responsabilitatea firmei de curierat, SC Casa de Modă Anda Mănescu SRL nu își asumă întârzierile ce pot interveni pe parcurs. COSTURI Taxa standard pentru livrările care nu implică kilometrii exterior este de 20-25 lei în funcție de volumul și greutatea coletului. Pentru comenzile mai mari de 500 lei, transportul este gratuit. PRIMIREA COLETULUI Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătură. La primirea acestuia este recomandat ca produsele să fie verificate și refuzate în cazul în care nu corespund comenzii inițiale sau sunt deteriorate. RETUR În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa anda.manescu@iibreaza.ro pentru a analiza starea comenzii. Dacă aceasta nu a fost înca trimisă spre producție, solicitarea poate fi onorată. În caz contrar, ne rezervam dreptul de a reține suma și a continua livrarea produselor. Potrivit dispozițiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului" În cazul în care dorești să returnezi produsele achiziționate, Ii Breaza de Anda Mănescu îți garantează termenul de retur prevazut prin lege, și anume 14 zile de la primirea produsului. Urmeaza pasii de mai jos pentru a solicita un retur: • Descarcă și completează toate datele din Formularul de Retur cu un CLICK AICI • Notifică departamentul de Customer Service în scris la adresa comenzi@iibreaza.ro, referitor la coletul pe care urmează să îl returnezi • Expediază comanda de retur împreuna cu Formularul de Retur inclus la adresa : Atelier Ii Breaza, str. Republicii, nr. 57, oraș Breaza, județ Prahova. • În termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea returului, vei fi notificat via e-mail cu privire la statusul restituirii contravaloarii produsului/produselor returnat/(e), în contul specificat in Formularul de Retur. Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărător. Este necesar ca produsul original sa fie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs (în afară de Poșta Română - cu excepția serviciului de curierat rapid Prioripost). Precizăm că produsele trebuie să aibă eticheta originală, să nu prezinte urme de folosire sau deteriorare, trebuie însoțite de ambalajul original și copie a bonului/ facturii fiscale. În cazul în care ai primit un produs cu defect sau altul decat cel comandat, te rugăm să transmiți solicitarea în scris la adresa comenzi@iibreaza.ro, împreună cu fotografiile produselor recepționate. Returul în acest caz va fi organizat de către Ii Breaza de Anda Mănescu. Magazinul Ii Breaza de Anda Mănescu acceptă și procesează retururile pentru comenzile plasate online doar în cadrul următorului program: marți – sâmbătă 09-13. Coletele retur expediate fără Formular de Retur inclus pot atrage după sine întârzieri la procesarea rambursărilor. SCHIMB Dacă dorești să schimbi produsul cu o altă culoare/marime/model, te rugăm să ne contactezi în prealabil prin email la adresa comenzi@iibreaza.ro în care vei specifică numărul comenzii, numele și prenumele complet, numărul de telefon, cât și produsul pe care îl dorești la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar în limita stocului disponibil. Dacă modelul dorit de tine nu mai este în stoc, îți poți alege altul cu achitarea eventualelor diferențe de preț de către tine sau restituirea lor de către noi. După confirmarea disponibilității produsului pe care îl doriți la schimb, este necesar ca produsul original să fie trimis către noi printr-un curier organizat de dumneavoastră (în afară de Poșta Română - cu excepția serviciului de curierat rapid Prioripost) la adresa: Atelier Ii Breaza, str. Republicii, nr. 57, oraș Breaza, județ Prahova. Orice produs pe care îl vei returna trebuie să nu fie purtat sau deteriorate. Produsul trebuie să fie însoțit de toate etichetele și ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugăm să folosești un ambalaj protector pentru expediție, dacă se poate cel original. Produsul nu este primit dacă este agățat, zgâriat, deteriorat, dacă nu are etichetele intacte ori dacă îi lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzură. În momentul în care va fi recepționată comanda de retur în atelier pentru constatare, îți vom expedia comanda de schimb. Pentru comenzile de schimb nu sunt percepute taxe de livrare suplimentare. Costul de livrare al comenzilor de schimb este suportat de catre Ii Breaza de Anda Mănescu. Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuată de expeditor (client). Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs. În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa contact@iutta.ro pentru a analiza starea comenzii. Dacă aceasta nu a fost înca trimisă spre producție, solicitarea poate fi onorată. În caz contrar, ne rezervam dreptul de a